abbastyle

haft en otroligt bra söndag. Planen var att ha soffläge hela dagen, vilket jag stod fast vid! Greys anatomy och mjukiskläder. Robin och Gabbie stack iväg tidigt och skulle åka och pimpla och grilla. Vilket jag gärna skippar, när jag ej är ngn ¨sådan¨ person. Jag har Getzie har legat hemma och gosat. Tagit småprommisar där emellan för att få lite solljus från dagen ;) 
 
De va hemma rätt sent, vi satt igång och lagade rödspätta med råsektpotatis. Till de en kallsås med rödlök och rom. Supergott  vart de. Till efterrätt gjorde robin baileyscoffee. Nu mår man, kan jag lova! :) eftersom jag jobbar kväll imorgon så kommar jag stanna uppe och njuta extra länge av denna helg som har varit riktigt bra. Nu peppar jag för att jobba helg i påsk som blir min första helg på fyra veckor. Är en aning pepped att vara hos mina gamlingar :') Kan inte mer än älska mitt jobb. Som en tant sa till mig på jobbet: de är bra att du är så glad och skrattar. Du älskar ditt jobb va? 
 
Ne nu ska jag stänga ner och se Johan Falk med min fina familj.. 
 
as usual, jag och sanna körde lite abbasyle i fredags.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback