Måndag

Underbara Måndag. Haft en helt otroligt bra dag. Drog mig lääänge och njöt av att kunna sova hur länge som helst. Vakna dock av att barnmorskan ringde, bli inte rädd mamma. Jag är inte gravid! De va angående urinvägsinfektions bekymren. Dock hörde hon hur förkyld jag är, vaknade med världens ondaste hals och hosta. Men efter att jag vaknat till runt 14 så la sig förkylningen och jag drog mig ut mot bussen.

Hade bestämt för flera dagar sen att jag skulle in till stan idag och fixa lite ärenden. Skulle ta 15.45 bussen, men inte gick de vägen när de ändrat reglerna och tagit bort kortautomaten så man kan endast kan betala med kontanter. Och jag är Maja Karlstedt vilket betyder att jag aldrig har en krona kontant på mig. Så ropade efter robin som kom med två tjugor. Så jag tog mig in och sen hem. Sanna fick en lång väntan inne i stan på mig. Sötis. Men hade en riktigt trevlig dag med Sannis. Sen käkade vi kina! Oh.

Just nu, slappa jag i soffan bredvid den finaste. han sitter och äter och jag ska passa på att blogga och beställa lite grejer. Visa er snart vad som följde med mig från stan! ciaooo.


Sanna idag på resurangen. Sjukt god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback