torsdag

vilken underbar torsdag, drog mig länge, säkert till 13. Sen fick jag frukost på säng. Av en slump kommer jag på att jag vill in på stan, så jag robin och kicki sticker in. Runt 15, rätt så sent. Men skulle på hobbyboden och kicks. Träffa sanna osv. Gissa vad vi fick med oss hem? Jo ett xbox 360 och kinect, med fick vi två spel också, jag skämtar inte, de är hur roligt som helst. Nu har robin suttit 5 timmar och spelat sitt spel.

Vilka grejer de finns nu för tiden, justja, Hörde av antonia att en kille gått ner 45 kilo av ett kinect, nu ska jag köra ett pass varje dag. Ha ju sånt träningsspel på kinect, aning jobbigt att se sig själv där på tvn, haha. Men kul som tusan.

Nu må jag sova, jobb imorgon och hela helgen. Fina pengar. xo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback