saknad

hej på er.
för mycket jobb, för lite upptaderingar. Vill komma gång igen. Med skrivandet. Få ur sig lite. Men allt just nu kretsa kring jobb, kärleken och allt där emellan. Jag lever, jag lever livet. Fullt ut. oh, det är så bra.

Pratade ett bra tag med mormor och morfar idag med, insåg hur mycket jag saknar dom. Saknar mamma, saknar antonia. Ibland kan jag verkligen bara lägga mig ner, gråta, skrika och få sån otrolig saknad. Tanken av att ha mamma vid sig hela tiden, någon att rådfråga. Om allt. Vi var två pusselbitar. Vi är inte bara mor och dotter, vi är så sjukt bra vänner. Ha så jäkla kul med mamma. Vi är så lika! oh, jag älskar henne så mycket. Tanken av att ha Antonia, min bästavän 5min bort. Alla filmkvällar, alla tokiga fester, alla sjuka saker vi gjorde. Vi är två helt galna tjejer, att dra till stockholm mitt i natten över ett dygn, är inte alla som gör. Man måste våga. De är något vi vet om och därför hade vi så himla många roliga stunder med varandra. Och såklart, fler kommer det bli. Jag saknar dig Antonia, så sjukt. Mormor och Morfar, ni är två helt fantastiska morföräldrar. De bästa! Kunde bara ta cykeln till er, fika. Mysa. Bara prata. Må gott. För ni är så bra. Jag älskar er!

Nu ska jag tillbaka till städningen och kärleken. Och vi väntar finbesök. ooh.
vi hörs..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss till dig min finaste Maja / mammsen

2011-09-05 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback