när alla andra tittar på

hej på er, mina fina!
har haft en bra helg. Umgåtts mest med Sanna, varit hemma från jobbet eftersom jag har sånna bivärkningar av penecillinet. På lördagkväll var jag iaf uppe hos kicki och svenken och käkade kräftor och drack lite vin. Senare cykla jag hem, var med Sanna och Ayla. Sanna sov sedan över här. Härligt med lite sällskap nu när kärleken är borta på jakt.

idag har jag haft en heldag med kicki, på stan. Blev en del inköp. Lite kläder och sådär. Sedan käkade vi japansk till lunch. Riktigt gott. Efter fyra timmar åkte vi hem. Hem till hundarna. Ut med dom, sedan cyklade jag upp till kicki och svenken för att käka middag. Som vanligt bjöds de på god mat. Denna gång lax och potatis. Satt fint det, Sen kolla vi lite butiker på internet osv. Sen tog jag cykeln hem. Nu sitter jag och myser med vovvarna och kollar på idol. Ska snart ut med dom en sväng så de få gö av sig. iih. ha de bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback