mellan oss två

hallå i stugorna.
ännu en dag har gått. Även fast jag räknar minuterna, timmarna. Men det går. Jo det går. Tiden den går ändå. Nu ska jag snart borsta tänderna, tvätta ansiktet och allt detdär sen bara krypa ner mellan tre hundar. oh, så mys. Kika på greys anatomy tills jag somna. Hoppas på en bättre natt. Haft en kanondag på jobbet idag. helt otroligt bra och jag ber om att verkligen få fortsätta. Skulle bli så lycklig.

Måste bara berätta hur söt min mamma är. Fick hem ett paket med posten. vad var i? Jo min absolut favorit choklad. helnöt! och lite pyssel. Sen en helt otroligt söt lapp. Min mamma är bäst. Gud så glad jag blev. Gjorde allt så bra. Så som bara mamma kan. Hon är bäst, även fast hon slår mig på wordfeud typ heeela tiden. hmh.

Men då så, då säger jag godnatt. Ska bara internetshoppa lite först, hehe. Eller ja. Ögonshoppa iaf. Få se om man hitta någe kul. ha de bra. Godnatt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss till dig min finaste Maja <3 / mammsen...

2011-09-16 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback