life is good.

en helt vanlig tisdagskväll. Har precis kommit in efter att följt Sanna och Tim en bit och samtidigt gått med hundarna en sväng. Vi ha myst framför tvn med idol osv. Plus gotta då såklart. Börjar bli pirrigt. Ensam hemma, aldrig varit ifrån robin så länge sen dess att vi flyttat ihop. uscha. Önska jag var ledig och kunde åka hem så mamma fick ta hand om mig ett tag. Som gamla goda tiden. iih. Men nu är det som det är, Kommer gå bra, som robin få påminna mig om hela tiden. Men vadå, jag kommer saaaakna dig. Skriker jag tillbaka.

Nu ska jag bädda upp i vardagsrummet, framför tvn men några gamla avsnitt av ngn serie. Försöka sova eftersom jag ska upp ruskigt tidigt imorgon.

go elektropop,ciaaao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback