- - -

hallå.
ännu en dag, ännu en dag ledig.
Har varit ledig sen fredags. Helt underbart. Men samtidigt vill man komma tillbaks till vardagen. På onsdag börjar jag igen. Medan jag börjar jobba så åker robin på jakt. Jag ska vara hemma ensam en hel vecka. Tur jag har hundarna. Men ändå, kommer bli ensamt. Och all ansvar på mig med hundarna, pirrigt. Iaf, så har jag haft en awsome helg. Jonna har varit här. Två dagars festande. Hos Linnea, massa go folk. Helt otroligt bra.

Just nu sitter jag och robin och bara ta det lugnt. Har varit en lugn dag, vi har legat mest hela dagen. Myst med hundarna, gått ut med dom. Lagat mat och städat. Sen kom Tim förbi, vi kikade på Idol och åt älsklings gomat. Sen kom även Sanna förbi. Go tjejen. Träffade henne för en vecka sen tro ja, eller va de två veckor sen på en fest. Sen dess ha vi kommit hur nära som helst varandra. Lovat mig att hålla mig och hundarna sällskap veckan då robin jaga, hur bra som helst. Ne nu ska jag pussa på kärleken, som sitter bredvid. peace -


bara för de va så söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback