ÖVNINGSKÖRNING

hallå..
sitter uppe hos kicki och svenken. Kan ni gissa va jag gjort idag dåååå? Övningskört för första gången. Ja med manuell bil. En aning läskigt. Men de gick förvånadsvärt bra. Växla tom till 3an. (a) Stolt! Nu medan Robin och Tobbe är ute och byter vinterdäck. Kicki står och lagar mat, så passar jag på att låna datorn här uppe. Kolla bloggar osv. Kolla igenom ellos, vad som ska handlas hem inför jul. Stjärnor, ljustakar osv. oooh, julstämning!

Ne nu ska jag kolla vidare, blir middag här o mys. Ha de !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att körningen gick så bra! Apropå julstämning, jag har inhandlat första glöggen idag :). Hälsa alla jämtar..Må fint och kram till dig... / mammsen!

2011-10-19 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback