tell the world, i'm coming home!

oh, de är onsdag! Mittwoch på tyska. Ja mitt i veckan. De är tre dagar kvar med denna tills de äntligen är lov! Ett efterlängtat! Samtidigt skrämmer det mig att det redan är sportlov. Då kommer de ju snart vara påsk, o sen student. Kommer man hinna allt, kommer man hinna känna o klämma på allt en sista gång? Oh, de börja gå för snabbt nu.

Nu ska jag käka frukost och göra i ordning mig, så som jag ser ut nu alltså. Sen promenixa till skolan, börja runt 10. Onsdag, en kort och idrottig dag, har typ idrott och styrketräning hela långa dagen. NICE!

Grattis säger vi till Frida, som fyller 19 år idag. Grattis stumpan. Hoppas du får vääärldens bästa dag!


åh, ge mig vår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback