oh, you look great!


 hey,
ännu en torsdag är avklarad och nu väntas bara en sista skoldag, en fredag en kort dag. Och imorgon åker jag till snyggingen till vänster. oh, vad jag längtar. helt galet.

Nu ska jag vila, tills jag och min fina mamma åker på stan, birsta osv. Senare vidare till ön och fira astrid som fyller år imorgon. Sen heeeeem, och slappa.

Nu ska jag städa till lite och prata med kärleken! Kolla mailen och hoppas jag ha fått något spännande, alltid lika roligt och spännande och kika in där ju, okej inte lika kul o kolla skolmailen men den vanliga liks. Ne nu ska jag dra mig, ha en fin fortsatt torsdag, kiss n' hugs people!



oh, du är de finaste jag sett, de finaste jag mött!
tänk att en människa kan göra en annan så lycklig.
du är den klarase stjärnan, jag älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback