never ever,

Efter att kommit hem från ön, började jag med att maila iväg lite som behövdes. Sedan la ja ut alla kläder från byrån på golvet, och de va inte lite de eller. Slängde massvis. Alltid haft svårt med de, men nu kanske allt få plats där istället för lådorna är halvöppna, (så fuuult) Så nu ligger allt på min säng och jag måste börja he in de. Usch, såhär sent. Men de måstes göra. För imorgon åker jag!

Sen ska jag packa ner de sista i väskan och krypa ner, duscha har jag hunnit med också! underbart. Nu se jag fram emot morgon dagen! Att träffa älsk! Mys. Tack för idag mamma! kiss n' hugs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv finaste Maja <3 ..... ha en härlig helg och lov...och hälsa Jämtland!

2011-03-04 @ 12:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback