back to reality

hej foolks.
ja då är man hemma i sundsvall igen, efter en och en halv vecka ungefär. och jag har haft de hur underbart som helst med min kärlek uppe i jämtland. Kan kort beskriva hur de sett ut. Åkte tåget mot östersund fredagen vecka 9, sen lördagen efter drog vi oss upp mot åre med robins familj, medan de åkte hem på söndagen så stannade vi tills onsdagen. Och jag säger bara, basta, räkfrossa, promenader i fjälllufsten, go mat, shopping osv. De är vad de bestod av i åre, sen tåget mot östersund där vi varit resten av vecka 10 och helgen. Fredagen, då jag dessutom hade en jobintervju, hur de går få vi vänta och se. På kvällskvisten drog vi oss mot robins bror tobbe, drack o hade de bra. Lördagen, mys med älsk hemma. god mat, god efterrätt o hembakta chips. Samt melodifestivalen. Eller rättare sagt halva, för sen vart de bowling.

Idag har vi bara tagit det lugnt, myst i soffan och tagit vara på de sista timmarna för klockan 20.32 satt jag återigen på tåget, denna gång hem. Hem till sundsvall.

Just nu ska jag kika på både solsidan och bigbrother som jag missade pga tåget. Sedan lär jag väl ska sova, första natten på ett bra tag ensam, usch. Värsta jag vet.


oh, du få det pirra sådär i magen
du är något jag aldrig trodde fanns,
inget så underbart. Ja tro på alla som säger
att vi ha något speciellt, eller jag vet de
rättare sagt. åh, vad jag älskar dig min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback