whatsup!

först och främst vill ja tacka min fina underbara syster, som skrev åt mig. Jag har lagt mig på den latasidan när det gäller bloggen, men jag lovar er! I will be back. Så vad har jag att berätta?, jo att jag just nu sitter på ett tåg, (mittnabo i mitt hjärta) påväg hem till fina sundsvall som jag är sååå berädd på att lämna åt minnena nu. Jag har iallfall tillbringet en helg i Åre med min fina pojkvän. Det har varit helt fantastiskt. Förutom! Att efter en sträckt muskel av styrketräningen i fredags så har jag knappt kunna gått i helgen, robin ha sprungit åt mig, inte låtit mig gått alls, tagit på mig skona osv. Vilken underbara pojkvän jag har. Helt otorligt! Medan hans mamma ha passat upp mig med ipren.
Få se hur det ska gå att promenera hem från tågstationen, jag känner mig som en 90åring när jag går, och hey vad har man fåt hört i helgen? Jo vilken gamling du börja bli. av? jo min fina pojkvän! hah. Ne nu ska jag snacka med robin på skype tills de är dags att kliva av, om cirkus 20min. Så ha de så bra, <3

astrid, min fina! Jag älskar dig.
checka hennes blogg, lovar er.
den tjejen vet vad hon gör,
kan de där med skrivning!
(www.aastrielander.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: AAS

jag älskar dej. min fina. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback