sommarnatt och jag behöver någonting.

babes. hejsan, välkommen. det är AAS (aastridelander.blogg.se) som snackar, även kallad majas syster. hennes lillasyster. eftersom att maja har grymt mkt att göra nu och har legat sjuk hela veckan så kan jag passa på att updt här. hoppas jag verkligen hon tycker om. men det tror jag, för hon är världens bästa.
idag ska maja, åka iväg till sin pojkvän robin till världens bästa fjäll och hon är där enda till söndag. sådär fint att man får blunda mot solen typ. han och hon bor närmare 15 mil ifrån varandra och är endå så kära att det liksom gör lite sådär ont när man ser på dem och ett halvår är otroligt långt. om det är så pass långt mellan dem. för när min storasyster är glad, då är liksom jag på topp också. typ tvärtom. rent ut sagt är maja och robin mitt favoritpar i hela världen. ih det är så fantastiska.

eftersom att syster min åker iväg den här helgen, så ska jag roa mej med myskväll ikväll, utgång imorgon och på söndag ännu mer mys.

om precis ett år ska jag och maja dra oss till vårat andra hem, london ännu en gång. året jag fyller arton och det kan nog inte bli så mycket bättre. sådär bra att man ryser och får nypa sig i armen typ.

min storasyster är min själ och mitt hjärta. / AAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback