oh, you should know the truth!

whaaatup!
Ännu en dag och de enda som står på schemat idag är öppet hus på skolan. Vilket betyder att jag börja 16.00 idag och går till 21.00 unegfär. Rätt så skönt med en sån dag i veckan. Sova ut hur länge som helst. Fast de som varit så skönt idag är att jag fakiskt klev upp halv 10. Duschade, fixade sen åt en riktigt frukost. Vilket jag aldrig gör! Så de känns riktig bra. Har fått en bra start på dagen. Nu ska jag sociala med min storebror innan han sticker iväg till skolan han med. Ovanligt att se honom sitta och plugga. Men duuuuktig är han som börjat läst vidare. Sen har jag mycket jag vill hinna med innan jag börja. Städa osv. Känner mig så pepp för allt idag. För att fixa. Och just därför ska jag passa på när jag väl är det och har tid. Dessutom ska jag plugga lite. Men först! Ett avsnitt av o.c! Looove it. Ha de så braa. kiss n hugs! / Maja

Kommentarer
Postat av: Joachimmariam

Great site! Thanks for letting me look around. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback