ny vecka, nya andetag.

helluu!
ännu en ny vecka, ja vad säger man. Tiden bara rusar fram och jag kom fram till senast idag att de endast är 4 månader kvar av lektioner, irriterande lärare och korta raster. Ja de är fyra månader kvar av min skolgång. Av 13år. De är helt otroligt. Skönt men samtidigt börja man få ont i magen av oro, och lite små ångest. Kommer ju sakna mina tjejer, skolan är egentligen en trygghet. Ja, man har något att göra varenda dag inga måste med att söka jobb osv. Man lever på bara, få mat hemma, pengarna som man få sluta av månaden kan gå till gud vet vad, men efter skolan då? när man ska börja stadga sig själv. De är nu man måste börja tänka längre och sedan kunna förstå sig mer på sina föräldrar när de tjatat om hur de kämpar!

Iallafall, tillbaka till min dag! Säger såhär, Religion, etik och livsfrågot samt social omsorg, sedan iväg till hedbergska för att se vårshowen. De förklara min måndag rätt så bra faktiskt. Sen när jag kom hem slocknade jag framför o.c. my love! Nu ska jag plugga de sista på historian. Sen bege mig mot sporthallen och kika på basket med min mor!
Ha de så bra, hörs senare! kiss n hugs.

Kommentarer
Postat av: Lauritssabrina

Thank you for the informative website


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback