din röst var som sammet mot min hud.

hej allihopa!
var ett bra tag sedan jag upptadera men tänkte att jag skulle kunna passa på att skriva lite nu! Kärleken min kom till mig i torsdags, åkte till granlo. Vi hade redan bestämt att vi skulle vara där under helgen och hjälpa till med flytten. Så i morse faktiskt, så vakna både jag och robin av ett himla liv. Farbror, kusin, bror, pappa höll på för fullt med flytten. Och när vi väl kom upp så var vi taggade. Kan inte fatta att mitt rum var klart nästan först och vi klev upp, ja flera timmar senare än de andra. BRA JOBBAT AV OSS HJÄRTAT!

Har haft en underbar helg med min fina! och imorgon tidigt runt 14.00 åker han hem. Och en ny vecka står på glänt. Under lördagen har vi myst på. Efter flytten åkte vi till mamma, vi käkade lunch sen slappade vi efter att vara helt utmattade av flytten. Efter lite om och men bestämde vi oss för att gå ner på hemköp för att handla mat. De blev kött och pompa (som de säger i krokom) svenska alltså pomes frites. Men inte riktigt som ni tänker er nu. Utan robin hade någon idé på gång och när de gäller matlagning, är han en höjdare. De vart hur gott som helst, går inte att beskriva.

Men nu ska jag släcka, mysa en sista natt med älsk och sova! SKÖNT! Hörs imorgon! kiss n' hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback