you are so lost in yourself, look at you!

Hej foolks!
Måndag och det är första dagen på sista veckan innan sportlovet och de känns så fruktansvärt underbart! Fyra dagar kvar tills man få ledigt. Kommer kännas härligt. På fredag tar jag tåget till min kärlek. Som jag trivs allra bäst med. Ha allra roligast med. Punkt! Ska bli så underbart härligt. Men nu ska ja ta de lugnt innan jag packar väskan inför imorgon, då pimpling står på schemat. Spännande! Puss

mysig bild sen vi åkte skoter o grilla o hade det så fruktansvärt
mysigt. Så underbart!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen,
http://ellensbloppis.blogg.se

2011-02-28 @ 20:53:44
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback