yeah, right. Hello ... again!

Hej på er mina fina fiskar!
Måndag, vilket ha betytt en riktigt härlig och slapp skoldag. Åkte ju tåget från robin idag. Efter allt strul. Så direkt från tåget till skolan. Etik, lunch, social omsorg, klassråd sen pa arbete. Kändes som en ritkigt skön dag faktiskt. Kan också bero på att vi inte ha en enda lektion imorgon. Vem vet! För imorgon ska vi till nordic hallen. Där UF ha mässa, osv. Heldag där uppe. SKÖNT!

Nu sitter jag för mig själv i mitt rum och saknar sönder min kärlek. Som är 20 mil bort. Även fast vi sågs imorse. Men usch och hey vad jobbigt de börja bli att vara så långt ifrån varandra. Just därför sitter jag och söker jobb, har sökt både i sundsvall och hittade några i östersund. Så få be tills den bli hörd! Peace

sen efter de så ha ja inte mkt att säga. Ska på basket ikv. osv. Så hejdååå.

Kommentarer
Postat av: Tobiasfanny

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback