party all night long,

heeej, 
tag sedan jag skrev ... igen! Men måste verkligen komma igång med de. Lovar er. Tänkte upptadera er om vad jag har haft för mig i helgen osv. 

I onsdags hoppade jag på tåget mot östersund och min älskling, planeringarna var att jag skulle hänga med robins mamma på dagis på torsdagen eftersom de var en uppgift vi hade från skolan. och som sagt så hängde jag med dit i torsdags och ååh, timmarna bara flög iväg. Gud, så söta alla var. Sedan dagen efter, fredag så storhandla vi, todd kom hit och vi plockade upp jonna. Sedan skjutsade robins mamma oss till åre där vi ha spenderat våran helg. 



direkt när vi kom upp började vi med maten, en god kycklingsallad var planerad och precis som planerna var tänkt vart de en riiiktigt god sallad som vi alla hjälptes åt att laga. Fredagen vart lyckad, men alla slocknade rätt så tidigt, alla var trötta efter dagen osv. Men en riktigt härlig kväll.





Lördagen började med att robins storebror och hans tjej kom och knacka på, var man ju inte berädd på så lätt skrämd vart man ju där. Vart massa spel, kortspel osv. Riktigt trevligt. Robin och jag tog även en härlig prommis ute i fjälluften. Vid 17 började vi göra ordning middagen, eller vi och vi. Var väl robin som gjorde den. Min nya favvo, helvete vad gott det är. Sedan spelade vi kortspel, hade de trevligt. Vid kvällstid, runt 10 tog vi madrasserna mot slalombacken och åkte, gick huur snabbt som helst det!

 

 

fort ner, jobbigt upp?
brukar ju vara så. De roliga är så mycket kortare och går snabbare än de tråkiga och jobbiga. Så efter sissodär en halvtimme tog vi våra sista krafter och drog oss in igen. Film, drickandes och kortspelandes. Senare vart de sängen igen.

Söndags morgonen vaknade man av att ngn knackade hårt på dörren och vägra ge med dig, ja då var de jonna som skulle dra, hon hade hittat skjuts hem. Vi drog oss sedan upp och käkade frukost. Vad är en frukost utan start? va? Sen vart de massa kortspelandes, städning osv innan vi promenixa ner till bussen som tog oss till åre. Vi spenderade cirka 2 och en halv timme i åre innan tåget kom som tog oss till krokom igen. Va hemma runt 20.30.

Nu ligger vi i sängen, ska kika på film innan ögonen slockna. Imorgon blir de tåg hem igen. uuuusch. Börja bli riktigt le de här tågen. hualigen. Ne nu ska jag pussa på hjärtat mitt som ligger här bredvid. hej <3



 



haft en suuperhelg. Men skiten i vattnet verkar ha spridit sig till åre, uusch. Min mage :/
skriker hela tiden, gör så ont. Ne nu ska jag mysa med älsk och se film. puss / MK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback