ja hörde din spår, bakom mig. Hela tiden!

hej mina fina fiskar!
Känner mig på så bra humör just nu. Kan de vara att ha precis efter att städat till satt mig i vår sköna soffa framför o.c och med datorn i knäna? Eller tanken av att ja åker imorgon? Eller för att ja endast ha en lektion imorgon? att ja är ledig tor o fre? Ja, va de än är så mår jag riktigt bra!
Skola idag då som vanligt. Jag vaknade och var helt förvirrad. Trodde vi började 10.00, så drog mig, tills de gick upp en lampa att vi började halv 9. Sen börja ja packa idrottskläderna, och gjorde mig klar för samhälle. Men hallå? de är precis hur en onsdag ser ut för mig. Så jag snabbade mig, stressade mig till skolan så jag hann precis i tid. Hade historia, som jag helt ärligt inte fatta ett skit av och som jag inte ha fattat en lektion av, i'm sorry johan, but that's true. Sen åkte vi iväg till kryddan i nacksta för studiebesök. Mycket bra! sen tillbaka till skolan och käka lunch och sen religion, där vi såg filmen prinsen av egypten.
Faktiskt en rätt bra dag! Nu ska jag ta de lugnt, vänta in folket hemma. Sedan käka, städa och packa.
Men nu, ögonen på o.c. kiss n hugs / MK

Kommentarer
Postat av: Angelica

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback