some people want it all,


onsdag mina vänner, oh redan underbara onsdag.
Jag älskar verkligen onsdagar. Spciellt nu, för de är en såndär underbar dag då skoldagen endast innehåller idrott och styrketräning ungefär och dagen slutar runt 13.00. De enda negativa är väl det att de är torsdag imorgon som är mördardagen. Men den går förbi den också någongång. Just nu sitter jag och pluggar på som jag gjort mån, tis och nu ons. Vilket jäkla liv de är. Men snart över, håll ut maja! håll ut.

Ska plugga klart nu tills 20, då de bli krypa upp i soffan och kika på mästerkockarna, mellan 21-22 blir de plugg igen och sedan avsluta kvällen med bigbrother. vilken planering. hah. Men nu, back to the boooooks. bye!

Kommentarer
Postat av: AAS

i'm proud. i'm really proud. för jag vet att du klarar allting här i världen! loveu. <3

Postat av: Filippa

fin blogg ! :)

2011-04-14 @ 13:13:22
URL: http://filippawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback