no comments.

tänk er känslan med en hel hög med tegelstenar på bröstet, som trycker. Ungefär så har jag dygnen runt nu för tiden. Vet inte om de är ngt fel, men samtidigt så kan jag knappt sova om nätterna och grinar som en tok om nätterna samt när jag kommer hem från skolan. Så fruktansvärt mycket har jag i skolan just nu. När jag säger att jag pluggat från 15.30-21.30 idag ljuger jag inte! Ändå är jag inte klar, men hunnit med en hel del. Så fortsätta likadant imorgon så kanske fler tegelstenar försvinner, hopppas!


Undra om man få nå sömn inatt, Nu ha ja nyss tagit en dusch, målat naglarna och sitter nu i soffan och kikar på bigbrother, oh, en bra slut på en fruktansvärd dag. fyfan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback