när ska jag få andas igen?

hej.
usch, inte alls mått bra på några dagar nu. Vill ut i skogen och skrika av mig lite, ungefär så känner jag. De är så pressat nu på skolan, vi får uppgifter efter uppgifter och jag tillbringar all min tid framför böckerna och datorn. Kryssar av de jag gör men listan ser fortfarande lika lång ut. puust... mycket kvar.

Är glad iaf, för planerna för helgen skulle inte kunna se bättre och ljusare ut. Åker hem?! ja, eller till lägenheten i krokom, till älskling. Var inte tänkt så, men mena om de är de som jag mår bäst av så är de väl en självklarhet? Då blir de massa mys, som räkfrossa, tvätta? lät kanske inte så mys, men ska faktiskt bli kul. Vi två, allt med robin är kul så. Mysa, bio? Ja, jag ser verkligen fram emot helgen nu!

Men nu, back to work. Ja, ha en hela lista med hemprov och uppgifter. Så hej så länge. Måste verkligen få in mer bilder på bloggen. Se ju så trist ut. p&k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback