yesterday

igår var planerna att fira antonia, bästavä. Alltså hade vi bestämt att min present skulle vara att bjuda henne på de hon ville ha idag, eller igår (a), Så i fredags köpte vi så vi kunde baka, köpte även massa frukt och grönsaker till filmen. Sen så igår cykla jag iväg till antonia vid 2, och vi startade direkt att baka massvis med bullar. Sen vart klockan mycket och vi gick ut och åt. Efter de bestämde sig antonia för hon ville ut, vi drog till irish. Va där ett tag, sen gick vi runt i stan. Mötte lite vänner som vi sedan drog med till krogen. Kom hem vid halv 3 någon gång :) riktigt härlig kväll enligt mig då.

jag låter bilderna talar istället.


bakning


bullllah


bulle


vännen


annsan


sådär ja, tack o hej från mig / MK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback