sunday


hej alla fina vänner
har haft en riktigt bra söndag hittils och jag är helt hundra på att den kommer sluta ännu bättre. Har sovit ut. Ätit go frukost, sett one tree hill. Sen fikat med mamma. Duschat och fixat mig. Nu väntar jag på att min far ska ringa mig eftersom vi skulle umgås idag. Det var riktigt längesedan jag träffade honom. Så de ska bli mys. Tror jag förmodligen stannar där tills imorgon. Så kan jag ge emma sällskap till skolan imorgon också. De kan jag sakna riktigt mycket faktiskt. Förut så cyklade vi varje dag med varandra till skolan. Nu har jag liksom flyttat till stan och så, helt andra hållet. Men ska verkligen börja vara hos pappa mer. Blir för lång tid mellan gångarna vi ses.

Mår riktigt bra idag, vaknade på rätt sida och känner mig lycklig. Fastän jag är besviken på vänner man har och aldrig saknat ngn så mycket som nu, robin. Livet rullar på endå. Efter ett samtal jag nyss hade med syster min så inser jag att hon kommer alltid vara vid min sida. Min favorit och min högra hand. Ne nu ska jag hitta på ngt medan jag väntar på pappa som ska hämta mig. Ha en bra söndag allihopa. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback