skolan, tisdag

hallåhallå.
som sagt så hade jag sovmorgon imorse. Sov till halv 10 ungefär, eller jag låg och drog mig tills dess, då jag insåg att det kanske var bäst att kliva upp eftersom bussen skulle gå runt 10 i. Vanlig skoldag, etik samhälle osv. Tyckte jag och antonia gjorde ett bra jobb. Skulle ha muntligredovisng på samhälle idag. Antonia och jag har båda vartit sjuka och inte fått ett enda ord gjort. Så medan de andra redovsade satt jag och surfade med mobilen, tog så mycket fakta jag bara kunde och sedan gjorde vi en redovisning utav de. Kände mig jävligt stolt efteråt. För först tänkte jag dra totalt, ut därifrån. Men fick de gjort ändå. Sen när vi slutade så kom Altena med sin 3månaders gamla bebis. ÅÅHÅ, aldrig sett ngt så vackert och sött. Tusan va söt han var. Ville aldrig släppa honom. åhå.

Nu är jag hemma och ska lägga mig och kika på one tree hill, ja! jag är helt fast i det nu igen. Vad är det med mig och serier? helt beroende liksom. Ikväll få jag se vad som händer, med emma till altena?, ut med antonia? vila bort mensvärken hemma? ja, jag få se vad kvällen bjuder på senare. kysss & hej luke, bye





finns 18guldklimpar i min älskade klass!
ett år kvar, kommer sakna dom alla :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback