ny vecka, nya möjligheter

hejhej
just nu ligger jag i metodrummet, veckorna och skoldagarna börjar mer och mer börjar likna såhär. Slappa, jag och frida ligger vid datorn medan demensfilmen rullar. Ja, emma, hon ser film. Att ligga i sjukhussängarna, med bordet över sig och kolla runt på bloggar och facebook, ja ni då önskar man ibland att man va inlagd på sjukan. Fast nu ska jag sätta igång med lite pluggande också. Har några uppgifter som ska vara inne denhär veckan. Eftersom vi börjar våran praktik nästa vecka.

På 52b ska jag vara i 6veckor. Det är en psykavdelning på sjukhuset. Känner mig inte fullt förberedd. Men det kommer bli väldigt intressant att få vara på psyk. Nu ska jag kika lite på filmen och snicksnacka med flickorna. Efter skolan tar jag bussen till granlo igen.

På tal om granlo, fick bekräftat imorse att det verkligen var längesedan jag var där. Då både vägarna är ombyggda och busshållsplatserna förflyttade. Ett positiv är ju att den är närmare mig, hihi. Men upptaderar er senare. kyss / MK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback