lord, I give you my heart.

hejhej,
sitter inne i min ensamhet här inne på rummet och tänkte att jag kunde slänga upp ett inlägg. Idag har jag haft praktik mellan 7-16, stötte på en del problem där emellan också. Bland annat hade jag glömt att vi hade skola på morgon. Så blev sjukhuset, 7 sen skolan halv 9. Sen sjukhuset 10, osv :) fram och tillbaka. Men de funkar det med. Sen gick eftermiddagen riktigt riktigt snabbt, Sista timmen hade jag riktigt kul. Riktigt skoj.

Efter praktiken var de bara att ta bussen hem, hann bara hem så åkte mamma och jag till birsta. Käkade taco bar, shoppade massa kläder. Bl.a 2 skjortor, jeans, tröjor, leggings osv. Sen kolla vi in ny soffan vi ska köpa. Köpte presenter till lillfisarna också, kalas på lördag, ÅH :')

sitter just nu och lyssna på en hel del lovsång som jag hittade, saknar. Saknar riktigt ordentligt. Allt dedär, har liksom kommit ifrån det. Men se upp för mig på fredag :) då dyker jag upp där igen.


tanken kan döda mig, sa upp en väns kontakt.
bara sådär, vänner är ju det finaste man har, Förlåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback