livet går vidare

hejhej,
legat hemma idag, är sjuk. Halsen och hostan har dödat mig idag. Men framåt kvällen så känner jag mig betydligt bättre. Speciellt efter min promenad. Gick ut och gick och mötte antonia och martin. Mycket trevligt. Gick runt med dom. Jag hade så fruktansvärt mycket energi i kroppen eftersom jag bara legat inne idag. Så ja va på topp. ON FIRE :) hahaha Så vi hade mkt för oss kan jag lova.

Cyklade även in vi lunchtid in till stan och pratade på med anna. Gav henne även två mackor, eftersom hon var hungrig. Sen vart de cykeln hem. Och jag lovar er, var helt död och slut efter den turen. Känner verkligen av att jag är förkyld, men typ 90% av befolkningen i Sundsvall är ju förkylda nu verkar de som.

Nu ska jag släcka ner här, datorn alltså. Eller slå på lite musik för nu står packning på schemat. :) Ska ju åka till robin med tåget imorgon. Blir där över helgen. Så efter skolan, (en lektion) så fixar jag lite småsaker innan jag går mot tåget, där 2 och en halv timme, sen så :) äntligen. Träffa honom igen. Ne, tiden rinner ut. dags för packning, peace / MK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback