jag började se ljuset och lyckan jag kände, allt blåste bort


snodde bilden av syster, min underbara fina syster astrid
som håller mig uppe. Som alltid är positiv och glad.
flickan med de varmaste hjärta. ohja jag älskar dig.

slänger in ett godnatt inlägg här nu då. Är fortfarande i granlo. Ligger i sängen med datorn. Ska se lite one tree hill innan jag somnar. Har börja om helt på serien och i'm in love. Kärlek till den serien alltså. Imorgon får vi lite sovmorgon eftersom historian är inställd. Så börjar någon gång efter 10, happygirl. Så ska sova minst till 9 imorgon. Måste ta bussen också. Så är det. Ne hurrni nu ska jag soova. KYSS

åhå, blir galen på att de alltid är upp och ner, att lägga sig och försöka sova när man inte vet hur det är. Hur de ligger till. De tar alla mina krafter. Att hela tiden undra. Inte få ngt svar alls. Jag är ett enda stort frågetecken nu, usch orkar inte. Därför behöver jag min krycka, min högra hand, min ena hjärhalva. Min syster, jag behöver dig.

Kommentarer
Postat av: AAS

sv: min absolut närmaste vän och syster. du som gjort mej till den jag är. kom ihåg det. jag älskar dej. <3



och baby. jag hör av mej snart, jag finns alltid. ett knapptryck bort. jag älskar dej. <3 vi hörs idag och ses imorgon! SPAAA! du är mitt liv. kom ihåg det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback