it is true,

hej på er,
jag har haft en heydunrande bra kväll måste jag säga. Åt först med victor och mamma. Sen ringde jag ia och bestämde träff med henne på stan, satt inne i stan och pratade ett tag innan vi gick upp till henne och kikade på idol, sen kom den riktiga maja fram som den alltid gör i antonias kök?, varför? kan dansa runt, ligga på golvet och skratta, sjönga tills lungorna spricker, skratta tills ja bli kissnödig, inne på toa skrattar ja fortfarande så antonia och birgitta undra va tusan det är. Jag känner mig så sjukt lycklig. Mickra bullar så ja kvävs av att äta så mkt. Sen spela skipo, tills ja låter antonia vinna?! ehm.

Nu ska jag ladda upp massa bilder från filippinerna på facebook, hej o hå. De blir mkt det. Har dragit ut på de allt för länge nu, och när jag ser att evelina la upp sina igår så är de tusan dags för mina med.

Less är jag med, jobbar hela helgen. Helgen då allt va perfekt planerat. Skulle åka tåget med syster till älskling. Sen vara med honom hela helgen sen åka tåget med systra hem igen, men NEJ SKET SIG. jobba lördag 11.30-21.30 sen söndag 7.00-16.00, het underbart.

peace / MK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback