I'm still alive but I'm barely breathing

läs astrid elanders fina blogg www.aastridelander.blogg.se
helt underbar flicka, jag älskar dig





din text på din blogg fick mig att växa, le och må riktigt bra. Du kan göra de allra mörkaste dagarna ljus igen. Du kan få mig från botten till toppen på noll tid. De är något i dig som alltid säger de rätta orden.

tänk, tänk att vi ha känt varandra i 16 år, ja det var iaf då vi träffades för första gången. Dagen då du föddes. Du kommer alltid vara min lillasyster, min lilla pärla som är den första jag tänker på att jag måste berätta till när det är något. Den första jag vill ha råd utav när jag har problem. Den första jag vill ska få veta. Alla minnen vi har, allt vi har gjort tillsammans, de är alldeles för mycket för att nämnas med de ligger mig varmt om hjärtat. Minnena med dig kommer alltid vara de klarast. Har alltid så himla roligt med dig, de är liksom du och jag mot världen. Jag förstår inte hur vi kan få den mest tråkigaste stunden till den roligaste på noll tid, ngt bara ploppar upp i antingen ditt eller mitt huvud sen så gapskratt. Tack astrid för att vi ha den samma skumma humor. För de kan rädda hela min dag när bara du finns i närheten.

Jag vill dela mer med dig, jag vill ut i världen med dig. Jag vill hålla london, 2 år emellan. Jag vill hålla det. För vi har de så jävla roligt tillsammans. Jag vill festa med dig, jag vill att vi alltid håller ihop. Tills döden skiljer oss. Du vet, jag kommer alltid stå brevid dig vid din sida i alla lägen astrid. Alltid! Även dagen du hatar mig, jag kommer stå fast med det, kommer stå brevid dig. Jag älskar ju dig.

De är lite små roligt när folk kan säga, VA är ni kusiner, men ni verkar ju as tighta. Är ni verkligen det?, och de är roligt att se när folk tycker vi är oskiljsbara. När vi är så nära och så trygga med varandra. Att de knappt kan fatta det. Att vi är kusiner, men för mig har du aldrig varit en kusin. För mig har du varit min syster, sen dagen du föddes. Tror aldrig jag kallat dig kusin, de finns inte i min värld. Jag är närmare dig än vad jag är alla andra, jag är till och med närmare dig än var jag är min egna storebror. Du är min lillasyster, min fina syster. Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: AAS

jag blir så jävla glad när jag läser det här att mina ögon rinner över.. ÄLSKADE STORASYSTER! du är min storasyster, min egan stjärna. min finaste skattkista. det finns ingen som dej, du är mitt allt. och kom ihåg, vi ska hålla allt. jag älskar dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback