every long lost street,

hej på er alla snygga människor där ute.
jag har tagit en riktigt sovmorgon. Har precis klivit upp och fixat till lite. Ska fixa mig nu, hitta några kläder för dagen och stå framför spegeln nå minuter innan jag tar cykeln till bästavän. Där vi ska baka bullar idag, sen efter vi har gjort de blir de middag ute ikväll. Någon resturang. Sen få vi se om de bli utgång eller film eftersom antonia nästan ha en slags halsfluss så få beslutet stå för henne.

Medan jag legat här och dragit mig några timmar så fick kungarna av tylösand stå på schemat, sjukt himla program. Men underhållning på högsta nivå. hahahha.

Nu ska jag fortsätta med att leta kläder vet inte vad jag ska ta på mig. De märker jag. Peace / MK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback