en hel dag med bara ... föreläsningar

whatsup folks.
började min dag med u-mottagningen. Senare 2timmar senare cyklade jag iväg till mittuniersitetet för att ha en hel dag med bara föreläsningar. Vilket var hmh, mkt intressant som jag skrev på min utvärdering. Men hade mkt för oss iallafall måste jag säga. Allt handlade om psykiatri osv. Så rättpsyk va där, kvinnofängelset, kriminalvården osv. Men vi hade ju som sagt mkt annat för oss de timmar vi satt där. Ja från 8-16, 10-16 för mig då. Jo men självklart hade vi raster, och de bästa med allt. De bjöd på fika i pauserna :)


att fylla i 930 rutor, knäppa massa fula bilder, käka allt godis vi fick och en frida sovandes så funkar 6timmar med föreläsningar, ja lovar er!



- missat att ja fått brillor? iiih
emma; åhhhh, se du mitt konstverk? peka på sina rutor* (sjuuk nöjd)
maja; ja, ååh de pirrar där nere.
emma; vill du ta hem den?


en liten video som pricken över i:et, spaden i sandlådan osv.

(får alltid skrattanfall i fel tillfällen, så sjävlklart fick jag de på föreläsningen. Kunde inte hålla mig, tillslut satt ja nere på golvet framför mig stol och kunde absolut inte sluta skratta, sen börja emma skratta och de vart ju så mkt bättre, haha)

Ne nu ska jag ge mig, ha en bra onsdag OCH NU STICKER JAG IVÄG PÅ .. VAD? ni få see.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback