curley

hejhej kära läsare.
Nu har jag duschat, fixat mig och hett ut flätan, ah ni, de blev ju rätt lockigt måste jag säga. Har precis pratat med älskling också, och jag längtar bara ännu mer till att sätta mig på tåget och åka, åka 2 och en halv timme bort ifrån Sundsvall, min hemstad. Positivt är ju också att jag får sällskap denna gång, eller ja vet ju iaf att min syster är på samma tåg. Har cup i östersund i helgen hon med innebandyn. iih, sammanträffande liksom.

Nu ska jag packa väskan och fixa sen stan och köpa lite grejer, sen ställer jag mig på västra tågstationen och väntar in älskade veoliatåget, heaven. Tackar gud för de. Hahah, nu få ni ha det så bra här hemma i helgen så hörs vi på måndag, antagligen om ja inte saknar er allt för mycket och sno åt mig robins dator, hiih.

På tisdag börjar jag andra veckan på praktiken också, känns helt azum faktiskt, gillar att vara där. Känns riktigt bra, så bääst, livet leket. ha de bra, byebyebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback