a world with no air.

hejhej
skola idag som vanligt, hallelujah vad jag älskar våra fredagar plus att våran samhällslärare gär den tiotusen gånger bättre. Eftersom vi inte behöver vara där på lektionerna och det är våran sista lektion för veckan. Så yes, slutade 10.10 idag, men eftersom emma frida och amanda satt kvar och nördade så stannade jag också, ett tag så vi kunde käka den underbara skollunchen, nej ja va inte ironisk.

Efter skolan cyklade jag hem, hann ta de lugnt ett bra tag innan antonia ringde. Hon ville att jag följde henne till vårdcentralen och självklart som en bästavän så ställer jag upp. Vi träffades utanför, och hej va tester hon tog. Halsprov, kände verkligen sympatinsmärtan då, eller hur man ska säga. De är bland de värsta jag vet. Men de gick smidigt. Inga bakterier hittades fastän hon är jääävligt svullen i halsen. Penecillin vart det i alla fall. Så promenad ner till apoteket direkt efter, där vi handla lite smått o gott. Älska apotek alltså :')

Följde sedan med antonia hem och såg på en film, innan jag drog mig hemåt för att käka middag med mamma. Efter maten hade jag sjuuuk beslutsångest, fest där och fest där, myskväll där och filmkväll där. Slutade med att jag stod mellan 5 val. Usch vad jag hata beslutsångesten. Men tillslut vart de mys o filmkväll hemma hos antonia. Med massvis med frukt och grönsaker. hualigen vilken härlig kväll. Fastän jag somnade ifrån filmen. Vart toktrött på en sekund. Kvällen hos henne slutade med kortspel.

Nu ropar min älskade säng på mig, ska krypa ner och he på ngt att se någon serie eller sådär. Så jag kan somna. puss o hej / MK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback