welcome winter,

hey
klev faktiskt upp 2 timmar tidigare idag. Ja för att kunna njuta lite, med frukost. Med att skriva av sig, hinna kolla facebook. Och sen resten av tiden, ligga och vila, fixa sig lite mer och sådär. Så jag börjar skolan 12.00 idag, ställde min klockan på 09.00. Började ju snöa igår kväll och nu i morse när man kollar ut så är de maaaassvis med snö, säkert upp till knäna ;) hahha. Så verkligen glad att jag fick en ny jacka av pappa igår. VERKLIGEN. Hade inte varit roligt att gå ut idag med den lilla skinnjackan. Hua. Så taaaack pappa igen.

Nu ska jag käka lite, peppra musik och dansa runt innan allvaret börjar. Ha en bra onsdag.
Efter skolan ska jag träffa systeryster min. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback