vill bara somna om igen.

hallå alla fina läsare.
precis kommit hem, har haft en helt fantastisk dag. Som började 11.55 med idrott, sedan vidare och beställa studentmössa. Åh, vilken feeling att få beställa den. Känns så nära då på något sätt. De bli mer verklighet. Så den vart riktigt nice. Med omvårdnadpins och allt. mhm, ordentligen ska det vara.

Sen film på stryketräningen, efter då skolan slutat tog jag bussen ut till alnö. Gick till systra min. sistertalk, middag och mys. Riktigt mysig dag. Sen skjuts med dem hem eftersom astrid nu har träning och springer rumpan av sig. Nu ska jag skriva min hemtenan och sådär. Sen kan jag mysa. Ha de bra / MK

Hade lite tråkigt, så hedde dit lite olika slags saker på bilden,
enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback