torsdag

hallå där.
Klev upp runt 10 fastän jag knappt sovit något i natt. Hade bestämt träff med astrid runt 11.30. Så gjorde mig klar sen promenixa jag ner till stan. Fixade lite saker och sådär. Sen åkte jag till pappa, eftersom jag var säker på att min väska var där, men nej! Jag hittade den inte. Såg den någonstans förra veckan men kommer inte ihåg vart, smart tjej? Sen åkte jag hem till mamma. Nu har jag fixat lite och ska snart kolla om väskan är här, sen ska jag till skolan för att ha utvecklignssamtal. Alltid lika rädd för dom. uuusch.

Ska leta nuja, sen fixa mig. Ikväll blir de bakkväll med bästavän inför julskylltingen som är på söndag. Sen packa till tusan för imorgon åker jag igen. Iväg till älsklingen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback