kryssningen med min fina mamma.

igår morse så drog sig mamma och jag oss bort till navet där bussen stod. Vi hoppade på och en 6timmars resa ner till stockholm väntade oss. Där efter så klev vi på den enorma båten. Ja men visst, färjan. Cinderella färjan som skulle ta oss på en tur till Finland, vårt fina granland. De va rätt kul när man kände igen personalen ifrån tv programmet färjan. Om någon nu har sett det. Iaf back to the trip.

Efter ett tag när vi kommit på färjan och vi hittat rätt på hytten våran så var de dags för middagen vilket var en buffé. Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv sett så mkt mat. De va hur mkt som helst. Man fick äta hur mycket som helst och dricka hur mycket som helst. Visst 2 glas vin, de räckte fint. Allt från potatisgratäng, till chockladpudding, till räkor, till janssons, till kött, till kakor. Ja allt. Helt fantastiskt. Och otroligt sällskap dessutom. Trevliga människor. Efter en god middag och en maga som var full ja säkert en vecka därefter. Tog vi en shopping tur ner till taxfreen, mammsen och jag passade på att ta ett glas champange. mmhm, lyx. Sen shoppade vi på rätt så mkt faktiskt. Unnade oss en del. Kvällen gick vidare. Allt ifrån karaoke till dans, till spel och allt var de var. Idag vid 15.30 var vi tillbaka i stockholms hamn igen.

Har haft en riktigt riktigt bra resa med min fina mamma. Underbart att få komma bort sådär ett dygn. De har verkligen varit underbart. Jo just de, frukostbuffen va otrolig den med, hiih.














tack för en fin resa mamma <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en jättemysig resa min finaste Maja <3 <3 / mammsen....

2010-11-06 @ 21:37:44
Postat av: Maja Karlstedt

de var helt underbart :) <3

2010-11-09 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback