jag var död för en minut, nu lever jag som aldrig förr.

helllllo people.
sitter hemma hos pappa. Vid hans datorn. Peppa med musik och njuter av all glass jag nyss varit nere och köpt. Har haft en ritkgit bra dag idag. Vaknade tidigt. Okej klev upp 08.00 och börja 08.30, men hallå maja hinner allt. Så jag var på historie lektionen och det rullade på. Nu är det annnat, när man är tillbaka från praktiken. Då kommer man hinna med mer, hänga med mer och sådär. En historielektion om veckan funkade inte. Men nu så, är jag och tjejerna tillbaka.

Rena rama julafton här på gatan våran. Ja jag fick ett kamera objektiv av pappsen, helt otroligt. Så nu vill jag bara hitta laddaren så jag kan sätta igång och foto, allt och alla jag ser, iih. Sen så när vi var ute och åkte så åkte vi in på stadium. Fick en jacka, en såndär lång och varm. Ja jag måste då säga det, när jag vara ute nyss, de var som om de blivit 10 grader varmare. Helt otroligt, men visst jag har gått med min lilla skinnjacka alldeles för länge, precis som mamma tjatat om. Heh (a) Så TACK PAPPSEN :) helt otroligt vad glad jag är.

Nu ska jag ner och mysa till det i soffan bredvid pappa min, se någon film och senare äta varma mackor. Ja som man säger, man lever bara en gång. Lev då för tusan, precis som du vill. Jag bruka säga de, jag vill kunna kolla tillbaka på min tonår och le, ja, att jag tog vara på den, inte slösa bort den på sånt som egentligen är vitkigt men sånt som inte gör en lycklig. Så hey från mig, nu ska jag ner och mysa till det.

♥ tack för allt pappsen, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback