ett hallå härifrån jämtland

hejhej,
ska bara ge er lite info. Ja, att jag lever och sådär. Just nu sitter jag uppe på robin rum medan ja hör att han börjat med maten där nere, Ja, jag ska skynda mig och skriva klart här så jag kan hjälpa till. Vi ha varit i stan idag, hämtat ut massa finfina bilder och så. Sen gått runt och kikat. Fikat osv. Helt otorlig mysig dag. Sen när vi kom hem fixade vi robins rum, hedde upp mysig ljusslinga och sen så kom vi på lite ideér om bilderna, Här är resultatet.



supernice.
Efter lite tjaffs och kort hit och dit slängande så fick vi tillslut till det. ouf, våra tålamod tillsammans går inte ihop. Den saken är klar. Hahaha, men sen skrattar vi åt allt ovh försöker igen. De gick juuu.

Nu måste ja springa neeer. hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback