Dag 7. Min bästa vän.

Svårt dedär med bästa vän, jag har två riktigt bästa vänner. Antonia Blomkvist och sen min syster Astrid Elander. De är dom två jag mår bäst med och de jag kan säga exakt till. De är inget jag skulle skämmas o säga till dom.

Men som vän så är antonia min allra bästa vän. De sa klick direkt vi träffades och de va 2 och ett halvt år sedan. Vi har inte känt varandra så värst länge men vi ha gjort sjukt mycket tillsammans, Till och med varit på andra sidan jordklotet tillsammans. Kan inte räkna upp allt vi gjort och överallt vi varit. För ute och rest har vi verkligen. Antonia är en person som är sjukt lik mig själv. Att två kan vara så lik, se visste jag inte förrän jag träffade henne. ja, det var när jag bytte till min nuvarande klass. Där hon gick, det var då jag träffade henne för allra första gången. Vi har gått igenom mycket tillsammans och hon ha bevisat för mig flertals gånger att hon är en äkta vän. Vi har bråkat, skrikit och grinat till varandra men de är de bästavänner gör. De är för man kan säga exakt vad som helst till varandra. Antonia får mig att må bra, hon kan få mig att skratta på mina mörkaste dagar. Efter att levt 3 och en halv vecka, dygnen runt med antonia så vet jag att hon alltid finns där, att vi kan klara allt tillsammans och att hon alltid ställer upp. Jag älskar dig Antonia, världens bästavän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback