Dag 3. Mina föräldrar

Dag nummer tre ska handla om de som gjort mig till den jag är idag. ja en fantastiskt Maja. HIH. De började den 7/7. Då jag föddes. De såg direkt att det var Maja jag skulle heta fastän de hade funderat på helt andra namn. Min mamma Gunilla och pappa Jörgen är två helt otroliga föräldrar. Jag har fått en otorlig uppväxt på grund utav dem.



De träffades när de var 16 år gamla. Sen dess höll de ihop tills 2008 ungefär. De var då de bestämde sig för att gå skillda vägar. Min pappa bodde då kvar i vårat radhus i Granlo och min mamma flyttade till Bergsåker, från början försökte jag bo lika mycket hos båda och sådär. Men för att göra de mer bekvämt så vart de så jag stannade hos mamma, skolan var 3min bort och allt var så nära. Sen efter nå år flyttade mamma in till stan, och vem vill inte bo i stan liksom? eller jag är en stadsbrutta längst ut i fingertopparna. Hualigen vad jag älska ruset.

Min mamma och jag vi har en speciell kontakt på något sätt. Flera bli chockade över vilken bra kontakt vi har. Har hört flera gånger '' VAA, var de din mamma du prata med i telefon, är ni bästa vänner eller'', sånna kommentarer får jag höra flera gånger. Och ja, vi är riktigt bra vänner mamma och jag. Jag kan prata om allt och sånt med henne.

Pappa och jag har sedan barnsben haft en otrolig kontakt, och han har alltid varit den pappa som alla velat haft, rolig, snäll med alla. Inte ett dugg sträng. En helt otorlig pappa. Vi tappar dock kontakten mer och mer sen dess att jag flyttade med mamma. Men jag trivs grymt bra med pappa och jag känner hur lika vi är. De är skrämmande ibland. Vi är sjukt lika och jag ha alltid roligt med pappps.

De är dom som fått mig till den person jag är idag. De som uppfostrat mig och lärt mig allt från att gå till att uppföra mig. Ja allt har de lärt mig. Jag älskar dom. Och de är världens bästa föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig min fina lilla maja <3 // mammsen

2010-11-20 @ 17:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback