biglove


enda sedan barnsben har det varit du och jag och vi har alltid haft en såndär lite speciellare kontakt mellan oss än vad resten av kusinskaran har haft. Vi är lika men samtidigt så sjukt olika. De är vad det handlar om. Men när de gäller de vi är lika på. Så är vi jääävligt lika varandra. Vi var dom som hade lika klänningar på julafton. Dom som önskade samma saker och lekte allra roligast med varandra. Du är en syster för mig. En lillasyster som jag alltid kommer finnas för. Du är den som förstår mig allra bäst. Jag älskar dig Astrid!

 


Kommentarer
Postat av: AAS

för det första, DU MÅSTE SKICKA DE DÄR BILDERNA OCH DET SNYGGA KOLLAGET DU GJORT! för det andra:

du är min storasyster, behöver inte säga ngt mer. för det packar ihop allt det där, bästavän, själsfräned, kärlek, stjärna, tipptopp och glad miner. du är den enda jag verkligen kan säga allt till, skrika på, bli arg på och vli utskälld av utan att jag blir rädd att du itne ska vara där nästa dag. för jag vet att du skriker för att jag ska fatta. fatta att det är inte rätt. JAG ÄLSKAR DEJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback