5 sanningar

  • när jag är hos en familj, en riktig familj med sådär 2föräldrar, barn. När jag är hos dem. Mår jag som sämst. De se så lyckliga ut. De ha de så bra tsm. Jag bli glad i hjärtat att de ha de bra men samtidigt gör de ont. Så fruktansvärt ont.
  • Ha fått hört i alla mina år att jag alltid sätter alla andra framför mig, att jag bryr mig mer om dem än dig själv som är den viktigaste. Men allt jag gör är för att jag ska må bra, vilket är själviskt. Jag mår bra utav att göra så andra må bra. Där har ni det.
  • Något som kan göra min vansinnig är när jag ser andra gör sig själv illa genom att sätta sig i dumma situationer. Att skrika åt dem, försöka förklara. De tror man inte fattar. ja bli vansinnig.
  • jag har aldrig tagit skolan på något stort allvar. Jag börjar inse att de varit jävligt dumt utav mig. Men ändå stolt över de betyg jag faktiskt ha. Om man tänker tillbaka hur jag varit.
  • jag gråter minst en gång per dag.


peace out, här sitter jag på tåget. Stolt för jag fick till internet och historiaprovet. ja de flödar. De går riktigt bra. Och jag är lycklig för om nåra timmar är jag bredvid min favorit. Robin <3.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag är stolt över dig och ditt arbete med skolan o praktiken. Du är så flitig o duktig! Ha så mysigt med prinsen...puss o kram från mammsen <3 <3

2010-11-04 @ 01:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback