walk away ..


men oj vilken egobild.
bjuder på det kära vänner.


lyssnar på världens bästa låt som gör en så fruktansvärt lycklig, livet leker ellerhur? tänkte på det igår, påminde mig om de. Det här är mitt liv, jag ska leva min dröm inte nån annans. Så jag ska göra precis som jag vill vad än konsekvenserna blir, jag får ju då som jag vill. Tycker synd om dem som inte lever sitt liv. Utan anpassar sig till andra. Ryck upp er.

Är hos my daaad nu :) längesen, usch blir så länge mellan gångerna nu, få börja fixa till det. Så ska strax ringa emma, vännen min och höra om vi ska hitta på ngt. Vore ju riktigt nice de. puss på er. Snygga ni är, och försätt eran bra'a söndag, gå från datorn och umgås med familjen ist, puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg gumman..kram kram fån mamsen..=)

2010-03-07 @ 21:28:02
Postat av: maja karlstedt

åh, du är världensbästa mamma :D:D:D,

hur blir det ikväll? halv 7 skulle vi vara hos

dem tror jag. kraaamar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback