middagen hos á la süüster



i fredags så slutade jag vid 11.40, drog hem och käkade lite bebismat. Sen ner till stan för att försöka hitta en passande klänning till kvällens planer. Ringde ia och hanna och var helt panikslagen, hittade inte ett enda plagg ja tyckte om. Så de kom springande till mig :'), de sa och jag svarade typ; den här då? jag; NEJ!!! sen hittade jag en söt liten sametstunika jag bara denhär då? Dom bara; NEJ!!
Men jag provade den och den skrek; JAA :) hahah så den blev det.

Sen träffade jag kära moster maria på stan, så fick skjuts av henne till astrid. Åkte dit, vi fixa och trixa. Tills klockan helt plötsligt slog över till 18 då allt folk kom. Riktigt härlig kväll. Absolut :) Helt fab.!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback